Viikonloppu on täynnä kudontaa. Varsinaisen maton kutomista odotellessa kudoin poppanaloimeen kassikankaan räsyistä, loin yli kymmenmetrisen mattoloimen omia kangaspuita ajatellen ja suunnittelin oman mattoni. Iltapäivällä vihdoin pääsin kutomaan.

Luomapuita löytyi kansalaisopistolta useammat.

Tiuhta- ja pohjukkalangat paikoillaan, loimesta tuli vähän toista metriä leveä.

Valmis loimi letitettynä.

Suunnitelma

Kuviokudonta onnistuu yllättävän hyvin.
Huomenna jatkuu...
Kommentit