Kiitos ihanista kommenteista arpajaiskyselyyni! Odotin yleisiä kommentteja blogeista, positiiviset kehut yllättivät ja saivat korvat punoittamaan (... enhän minä ihan tätä tarkoittanut...). Kommentit tuntuivat kyllä kieltämättä mukavilta, kiitos!

Olen töissä saanut palautetta, että minun pitäisi harjoitella positiivisen palautteen vastaanottamista. Niin hullulta kuin se kuulostaakin, mutta tahtoo olla se suomalainen tapa vastata kehuihin; enhän minä nyt mitään, työnihän minä vain tein, tää nyt on vaan tämmönen... kuulostaako tutulta?

Mutta asiaan, nyt on vihdoin onnetar vieraillut ja arpalippu nostettu PartaÄijä -ämpäristä. Onnetar nosti numeron kaksi, joten arpajaispalkinto matkaa AnniKaiselle lähiaikoina. Koko sisältö ei ole vielä tiedossa, joten ihan alkuviikosta paketti ei lähde matkaan.

Mitenkäs jatkossa? Mahdan jatkaa aikalailla samaan malliin, onhan tämä jokseenkin 'minun näköinen'. Kovasti olen miettinyt kaksikielisyyttä, mutta se kieltämättä tuo hieman hitautta tähän hommaan, mutta toisaalta toimisi samalla myös hyvänä harjoituksena. Remeksen mökki saanee omalle tarinalleen ihan oman blogin, jahka löydän jostakin niin paljon aikaa. Kuvien ottamiseen haluaisin kiinnittää enemmän huomiota ja haluaisin myös uuden kameran. Mutta mutta... kun on järjestelmäkameraan tottunut, ei pokkari istu käteen - ei sitten millään. Ja uusi, kriteerit täyttävä järkkäri maksaa jo pienen omaisuuden... Ehkä sitten joskus. Alkuun mahdollisimman tarkka anonyymiys tuntui tärkeältä, enää ei niinkään. Taidan kuitenkin jatkaa nimimerkin takana, kun kerran sille tielle olen lähtenyt.

**

Viimeaikoina on blogien seuraaminen jäänyt hyvin vähälle ja valitettavasti myös käsitöiden tekeminen. Aika menee siellä valtavalla hiekkalaatikolla.

1247944293_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sisätäytöt on tehty ja minä olen varsin kokenut lätkääjä... tosin tämä kuva on otettu ennen tämän kerroksen lätkäämistä.

1247944375_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pihalta löytyi näinkin mielenkiintoisia kuvioita. Ei, kyseessä ei ole dyynit, vaan sähkökaapelikelan kulkujälki.

Ja huomenna on routasuojausten vuoro...