Vuosi takaperin mietin ja vatvoin blogin aloittamista, onneksi aloitin, katua ei ole tarvinnut. Joskin melkoista riippuvuutta tämä on aiheuttanut. Vuoden aikana on tullut kokeiltua ja opittua monta uutta asiaa.

Monesti olen myös miettinyt blogin sisältöä. Moni keskittyy yhteen aiheeseen; neulomiseen, ompelemiseen, leipomiseen, risutöihin, minulla on sikinsokin vähän sitä ja vähän tätä ja vielä vähän jotain muutakin. Mutta sellainen minä olen, teen vähän kaikenlaista ja yleensä on monta työtä kesken. Osa jää kesken, suurinosa kuitenkin jossakin vaiheessa valmistuu. Pääpaino on ollut käsitöissä, vaikka välillä on sekaan hypännyt jokunen kommentti lapsista ja SIITÄ isosta projektista (=oma tupa). Sitäkin olen miettinyt, että pitäisikö SIITÄ aloitta omaa blogi... aika näyttää.

1247223435_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olisko tässä arpajaisten paikka? Osallistua voi jättämällä kommentin tähän kirjoitukseen 14.7. klo 15.34 mennessä. Kerro kommentissasi minkälaista blogia luet mieluiten ja mikä saa sinut palaamaan yhä uudelleeen saman blogin ääreen? 

Palkintona luvassa ainakin blogin 'nimikkotuotetta'.