Postaus päivässä taitaa olla vähän liioiteltua? Mutta sain tunnustuksen; blogissani on "munaa". Se tuntui mukavalta ja niinpä ajattelin tähän vastata, tosin eteenpäin laittamisen ajattelin jättää kuitenkin väliin. Enkä jatkossa bloggaa joka päivä, kahden viikon kokeilu riittäköön (seuraavaksi ehkä jokatoinen päivä?).



Seuraavien ohjeiden mukaan pitäisi toimia:
 
1. Kiitä tunnustuksen antajaa. Kiitetty on.
2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle Tässä ajattelin oikaista
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta. enkä siis tee tätäkään
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi. 

Jaa-a, jospa koittaisin keksiä jotain uutta:

1. Minulle ei kannata sanoa, etten saa/kykene/pysty tekemään jotakin. Minähän teen sen sitä suuremmalla syyllä -tai ainakin kokeilen.

2. Minun on vaikea tottua uusiin asioihin, haluasisin pysyä tutussa ja turvallisessa; haluaisin takavetoisen auton, vasta hiljattain olen tottunut automaattivaihteisiin, en edelleenkään ole täysin sinut kosketusnäytöllisen puhelimen kanssa ja pitkään kesti digikameraan opettelussa... esimerkkejä löytyy

3 . Lempivärini ovat täällä esille hyvinkin usein. Entäs ne inhokit? En minä oikein tiedä -onkokaan niitä. Paljon on värejä, joita en voi päälleni pukea, mutta jos inhokkeja haetaan niin ehkä ne löytyvät keltainen-vihreä-ruskea -akselilta. Mutta esimerkiksi sipulinkuorilla värjätty koirankarvalanka -todella kaunis keltainen!

4. Haluaisin ommella enemmän, olen vain liian saamaton.

5. Inhoan shoppailua ja vaatteiden ostaminen on kaikkein kamalinta. Muutaman kerran on blogissakin tullut esille, että on helpompaa kaivaa kangas kaapista ja ommella, kuin lähteä kauppaan.

6. Olen kuitenkin saanut ostettua parit kengät tässä kesän aikana ja olen joutunut toteamaan, että oikea jalkani on hieman vasenta isompi. Kas kun en tätä ole aiemmin huomannut.

7. Minulla on aina useampi neule kesken, onneksi ne useimmiten valmistuvatkin ennemmin tai myöhemmin.

8.  Tarttis lisää neuletakkeja -ne on työasuina ihan ykkösiä.