Lankatöiden portfolio pitäisi olla valmis ensi perjantaina. Minä olen hieman vaiheessa. Olen kyllä neulonut ja virkannut suurimman osan mallitilkuista jo syksyllä, mutta kansioiden kasaaminen on jäänyt vähän puolitiehen.... Viimetippa on minulla varsin tuttu käsite. Mutta onneksi vielä ei ole viimeinen ilta.

lankatekn5-normal.jpg

Läjä mallitilkkuja

lankatekn1-normal.jpg

Mappiin mars, neulotuille ja virkatuille omansa

lankatekn3-normal.jpg

Minulle uusia tekniikoita olivat haarukkavirkkaus (kuvassa) ja kirjovirkkaus

lankatejn4-normal.jpg

Mallitilkkujen lisäksi mappiin päätyi Kool-Aid -värikartta.

lankatekn2-normal.jpg

Ja varsinainen lopputyö on vielä työnalla. Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty -eikös vain? Lankoina Kool-Aideilla värjättyä seiskaveikkaa ja lankalootasta löytynyttä Jussia. Kirjoittelin mappiin myös ohjeen pinkistä piposta.

Ja mappiin eksyi muutama malli, jotka eivät kuuluneet 'perussettiin'.